اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۶۲۶۵

نماینده رودبار: دولت باید با مشورت با اقتصاددان‌های برجسته مشکلات معیشتی را حل کند

نماینده رودبار: دولت باید با مشورت با اقتصاددان‌های برجسته مشکلات معیشتی را حل کند
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار حل و فصل مشکلات معیشتی مردم از طریق کشور دولت با اقتصاددانان برجسته شد.
۱۵:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود خواستار اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و گفت: اجرای این قانون برای بازنشستگان بسیار مهم است و افزایش ۴۰ درصدی حقوق این عزیزان منجر به بهبود شرایط زندگی بازنشستگان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به گرانی‌ها در کشور اظهار کرد: دولت باید با مشورت با اقتصاددان‌های برجسته مشکلات معیشتی را حل و فصل کند. امروز نباید بازار ارز که بخش بزرگی از آن دولتی است، اینطور دچار تلاطم باشد و فشار سنگینی بر تولید وارد کند و معیشت مردم هم دچار مشکل شود.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطق میان دستور خود بر لزوم رسیدگی دولت به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش شد؛ حل مشکلات آب، پرداخت ۸ ماه حقوق معوق کارکنان شرکتی، حل مشکل معدن سنگرود و واگذاری آن به یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت و فعالسازی مجموعه گنجه رودبار از جمله مطالبات او از وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

گودرزوند چگینی همچنین ضمن تشکر از حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وی برای حضور در پروژه آزادراه و پروژه های راه منطقه، گفت: برای تردد و حمل و نقل مردم هیچ توقف گاهی در نظر گرفته نشده است که باید برای رودبار رمپ ورودی و توقف گاه در نظر گرفته شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار سیاسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین